Oferujemy wiele wygodnych i bezpiecznych sposobów, by zapłacić za zamówienie — od karty kredytowej, PayPal po przelew lub fakturę. Zobacz listę dostępnych form płatności: Formy Płatności.
Jeśli płatność nie powiodła się, zamawiający otrzyma automatyczny e-mail z linkiem do ponowienia płatności.
Jeśli zamawiający nie otrzymał takiego maila / nie ma pewności, czy transakcja powiodła się, proszony jest o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W razie problemów z płatnością przez internet istnieje także możliwość zapłaty za zamówienie telefonicznie (kartą kredytową), lub przelewem tradycyjnym.
Płatność Blikiem możliwa jest podczas składania zamówień przez naszą stronę internetową, nie jest jednak możliwa płatność blikiem przez telefon.
Polskie kody pocztowe powinny mieć format oficjalny: 12-123.
Jeśli wpisałeś lub skopiowałeś kod w poprawnym formacie, jednak system zgłasza błąd, upewnij się, czy nie ma w polu zbędnych, wolnych spacji.
Prawidłowy format polskiego numeru telefonu to 9 cyfr zapisanych bez spacji, myślników, ani numeru kierunkowego. Przykład: 123456789.
W przypadku numerów zagranicznych należy dodać znak „+” oraz numer kierunkowy kraju, także bez spacji i myślników. Przykład: +31123456789.
Jeśli kopiujesz i wklejasz numer telefonu w poprawnym formacie, jednak system zgłasza błąd, upewnij się, czy nie ma w polu zbędnych, wolnych spacji.
Nie. Składając zamówienie z dostawą w innym kraju, do prawidłowej dostawy niezbędny jest lokalny numer telefonu odbiorcy.
Nie. Składając zamówienie z dostawą na terenie Polski, niezbędny jest lokalny, polski numer telefonu odbiorcy.
Zamówienia złożone mogą być wyłącznie w języku polskim lub angielskim.
W celu prawidłowej realizacji zamówień, muszą one być złożone literami łacińskimi. Dotyczy to nie tylko nazwy i adresu, ale także treści bilecików i kartek dołączanych do bukietów.
Zamówienia złożone w znakach innych niż litery łacińskie mogą być dostarczane nieprawidłowo. Nadawca odpowiedzialny jest za podanie prawidłowego adresu dostawy w formacie zrozumiałym dla kuriera. Dlatego, aby zagwarantować pomyślną dostawę, prosimy o składanie zamówień wyłącznie literami łacińskimi.
Upominki (bez kwiatów) wysyłane są z centralnego magazynu firmy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłane są w przeddzień wybranej przez klienta daty dostawy, by firma kurierska mogła doręczyć przesyłkę w danym dniu. W razie nieobecności odbiorcy, kurier ponowi próbę dostawy następnego dnia. Klient wysyłający upominek otrzyma mailowo link do śledzenia statusu przesyłki.
Zobacz szczegółowe informacje odnośnie do dat dostawy kwiatów i upominków: Terminy Realizacji
Wszystkie kwiaciarnie Euroflorist wyposażone są w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień na prezenty kwiatowe. Kwiaciarnie posiadają katalogi kwiatowe z całą kolekcją bukietów i kompozycji, jaka jest dostępna w naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze, kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i upominki identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko, co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca, był jak najbardziej podobny do zamawianego. Euroflorist zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).
W przypadku, gdy zamawiający wybiera bukiet z jasno określoną liczbą kwiatów, np. "Bukiet 50 Róż Czerwonych" - wspomniana w nazwie liczba kwiatów jest gwarantowana. W przypadku, gdy zamawiający wybiera mieszaną kompozycję w jednym z trzech rozmiarów, ilość kwiatów nie jest sprecyzowana. Bukiet wykonany zostanie do wybranej kwoty (rozmiaru) bukietu.
Zamówienia specjalne / niestandardowe złożone mogą być mailowo lub telefonicznie. Prosimy o kontakt z jednym z naszych konsultantów z Biura Obsługi Klienta.
Zmian w zamówieniu można dokonać telefonicznie lub mailowo w ciągu 60 min od złożenia zamówienia, lub 24 h przed datą jego realizacji.
Faktury firmowe wysyłane są automatycznie w pierwszy poniedziałek po dostawie zamówienia. W przypadku zamówień firmowych zalecamy założenie konta firmowego.
By móc zmienić kraj dostawy, należy najpierw opróżnić koszyk zakupów (jeśli już znajdują się w nim jakieś produkty).
Kraj dostawy zmienić można w menu głównym — zakładka "Kraj Dostawy: XX". By móc powrócić do zamówień krajowych, należy upewnić się, że menu wskazuje ponownie "Kraj Dostawy: PL".
Nie. Składając zamówienie zagraniczne, do prawidłowej dostawy niezbędny jest lokalny numer telefonu odbiorcy.
Bukiety z oferty Kwiatów od Florysty doręczone mogą być tego samego dnia, nawet w kilka godzin. Zobacz szczegółowe informacje odnośnie do dat dostawy kwiatów i upominków: Terminy Realizacji.
Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.
Zobacz szczegółowe informacje o datach dostawy kwiatów i upominków: Terminy Realizacji.
Tak, ale tylko w Polsce. Kwiatowe przesyłki zagraniczne NIE są doręczane w niedziele.
Po więcej informacji na temat dostaw w niedziele oraz święta zapraszamy na: Czy kwiaciarnie doręczają kwiaty w niedziele i święta?.
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem i we wskazanym w zamówieniu przedziale czasowym, zadzwoni on, lub wyśle wiadomość tekstową do adresata z prośbą o kontakt telefoniczny. Ponowna próba doręczenia ustalona będzie bezpośrednio z odbiorcą.
W przypadku braku odpowiedzi (jeżeli odbiorca przesyłki nie odbierze telefonu, lub nie skontaktuje się z kwiaciarnią ani biurem Euroflorist) przesyłka powróci do kwiaciarni, gdzie będzie dostępna do odbioru przez 3 dni. Po tym czasie zamówienie będzie uznane za doręczone.
W przypadku bukietów dostarczanych przez lokalne kwiaciarnie w Polsce istnieje możliwość wykupienia potwierdzenia doręczenia drogą SMS. Wówczas, zaraz po dostawie otrzymasz informację, że kwiaty zostały doręczone do odbiorcy. Jeżeli chcesz jak najprędzej dowiedzieć się, czy odbiorca otrzymał kwiaty, dodaj tę opcję do koszyka, zaznaczając pole "Dodaj potwierdzenie dostawy SMS".
Zdarza się, że kwiaciarnia realizująca zamówienie nie potwierdzi doręczenia zamówienia lub zrobi to z opóźnieniem. Aby otrzymać aktualne informacje dotyczące zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Euroflorist oferuje także dostawę kwiatów pogrzebowych. Mogą one zostać doręczone na:
1) adres domowy bliskich / żałobników lub adres domu pogrzebowego
2) na grób
3) na pogrzeb
W przypadku dostawy kwiatów na pogrzeb, zamawiający powinien zostawić imię i nazwisko osoby zmarłej oraz miejsce, datę i godzinę pogrzebu w polu "Instrukcje specjalne".
Jeśli zamawiający chciałby dołączyć do kwiatów pogrzebowych szarfę, krótką dedykację do wypisania na szarfie należy przekazać floryście w polu "Bilecik" (np. Treść szarfy: "Z ostatnim pożegnaniem, Jan").
Jeśli zauważyłeś kilka ciemniejszych płatków na zewnętrznej części róż — nie martw się, nie jest to oznaka niskiej jakości. Lekkie przyciemnienie na zewnętrznych płatkach jest normalne. Tzw „płatki ochronne” można bezpiecznie usunąć przed włożeniem kwiatów do wazonu, by odsłonić piękny pąk kryjący się pod spodem.
Reklamacje dotyczące świeżości bukietu należy złożyć w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia zamówienia, a inne reklamacje w ciągu 7 dni. Do wysłanej wiadomości konieczne jest dołączenie zdjęcia doręczonego produktu.
Zobacz: Reklamacje.
Reklamacje dotyczące niedoręczenia kwiatów lub opóźnionego doręczenia należy zgłaszać mailowo. Zobacz: Reklamacje.
Dane nadawcy są poufne. Zarówno wykonawca, jak i kurier nie posiadają danych nadawcy. Jedyną formą kontaktu nadawcy z odbiorcą są pola na dedykacje: "Bilecik — dołącz swoją wiadomość:” lub "Kartka — dołącz swoją wiadomość.
Dowiedz się więcej na temat anonimowości poczty Euroflorist na: Dostawa kwiatów, a anonimowość.
Euroflorist wykorzystuje wyłącznie dane osobowe, które udostępniasz bezpośrednio. Może to być wynikiem np. złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne, aby przetworzyć Twoje zamówienie. Przykład: prawo zobowiązuje nas do przechowywania informacji o płatnościach przez siedem lat. Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Wszystkie informacje, które nam przekazujesz, chronimy najnowocześniejszymi technikami.
Zobacz: Polityka Ochrony Prywatności.
Powiązane:
Jak wysłać kwiaty przez internet — krok po kroku
Czy możliwa jest dostawa kwiatów w niedziele i święta?
Czy mogę wysłać kwiaty anonimowo?
Gdzie zdobyć kody rabatowe na kwiatowe przesyłki?