Euroflorist od ponad 25 lat pomaga przekazywać uczucia za pośrednictwem kwiatów. Zarówno my, jak i współpracujące z nami kwiaciarnie dbamy o to, aby wszystkie zamówienia były traktowane z największą starannością. Gdy pojawi się błąd, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie, wnikliwie się jej przyglądamy i rzetelnie rozpatrujemy. Po kontakcie z klientem i kwiaciarnią realizującą zamówienie przedstawiamy propozycję rekompensaty.
Prosimy pamiętać, że gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Przy odpowiedniej pielęgnacji kwiaty przetrwają jednak znacznie dłużej.
Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. Inne reklamacje muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Do wysłanej wiadomości w każdym przypadku należy dołączyć zdjęcie doręczonego produktu.
Adres e-mail: [email protected]
Ze względu na politykę retencji danych Euroflorist, reklamacje dotyczące braku doręczenia produktu muszą być zgłoszone w ciągu do 3 miesięcy licząc od terminu planowego wykonania usługi. Po tym czasie reklamacje nie mogą być rozpatrzone.