Internetowa kwiaciarnia euroflorist.pl prowadzona jest przez firmę Euroflorist Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sowińskiego 18A, 60-283 Poznań, identyfikująca się numerami NIP 783-10-03-370 oraz REGON 630275261, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000110607.
- Euroflorist prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem internetu. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej euroflorist.pl lub przez telefon.
- Dostawy kwiatów na terenie Polski realizowane są przez sieć kwiaciarni Euroflorist. Dostawy upominków realizowane są wyłącznie na terenie Polski, przez firmę kurierską DHL. W przypadku zamówień z upominkami o niestandardowych gabarytach koszty i sposób dostawy mogą być ustalane indywidualnie.
- Opisy i zdjęcia produktów są własnością Euroflorist lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów Euroflorist.
- Wszystkie ceny prezentowane w serwisie euroflorist.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach i kosztach dostawy.
- Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez Euroflorist produkty. O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez Euroflorist przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się.
- Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad.
- Towary, w których skład wchodzi alkohol, dostępne są w sprzedaży dla osób powyżej 18 roku życia. Złożenie zamówienie i akceptacja regulaminu przez Klienta oznacza, że zarówno Klient, jak i odbiorca zamówienia są osobami pełnoletnimi oraz nie znajdują się w stanie nietrzeźwości w momencie zarówno składania, jak i odbioru zamówienia. Podstawowym sposobem odbioru ww. towarów jest odbiór osobisty, lecz w przypadku, gdy jest on niemożliwy, Klient oświadcza, że udziela kurierowi pełnomocnictwa do odbioru towaru w jego imieniu pod adresem punktu sprzedaży, położonym w Poznaniu przy ul. Sowińskiego 18A. Kurier doręczający przesyłkę ma prawo wylegitymować odbiorcę w celu zweryfikowania pełnoletniości i odmówić wydania przesyłki w przypadku negatywnej weryfikacji wieku lub podejrzenia u odbiorcy stanu nietrzeźwości.
- Szczegółowe zasady i terminy doręczeń określone są w terminach realizacji.
- Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią lub biurem Euroflorist i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i w pełni opłacone przed ponownym doręczeniem.
- Przesyłki do szpitali, hoteli, firm, banków i innych budynków użyteczności publicznej, doręczane są do recepcji lub sekretariatu. Zamówienia doręczane z okazji ślubów mogą być przekazywane obsłudze wesela.
- Kwiaciarnia realizująca zamówienie zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający wyraźnie zaznaczy w treści zamówienia, że nie wyraża na to zgody.
- Euroflorist nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówienia lub z innych przyczyn nieleżących po stronie Euroflorist. W wyżej wymienionych przypadkach Euroflorist zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami zamówionych produktów oraz ich dostawy.
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy.
- Zmiany w zamówieniu lub jego anulacji można dokonać telefonicznie, lub przez e-mail, w ciągu 60 minut od złożenia zamówienia, lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeżeli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail wraz z dołączeniem zdjęć produktu w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. Inne, w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Sprawdź szczegóły dotyczące reklamacji produktowych oraz Polityki Zwrotów Euroflorist.
- Ze względu na politykę retencji danych Euroflorist, reklamacje dotyczące braku doręczenia produktu muszą być zgłoszone w ciągu do 3 miesięcy licząc od terminu planowego wykonania usługi. Po tym czasie reklamacje nie mogą być rozpatrzone.
- W przypadku upominków oraz kwiatów z oferty "Kwiaty od Ogrodnika" wysyłanych kurierem, Euroflorist nie ponosi odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłki przez kuriera DHL. Upominek i tort z jednego zamówienia są doręczane osobno – tort przez cukiernię partnerską, upominek przez kuriera DHL.
- Euroflorist zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką zastępowania produktu.
- Na podstawie obowiązującego prawa, wystawienie faktury do paragonu jest możliwe tylko wtedy, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy. W związku z tym, jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę za zakupione kwiaty lub upominki, podczas składania zamówienia na stronie, w danych nadawcy, konieczne jest zaznaczenie check-boxu „Zamawiasz jako firma. Zarejestruj się, aby otrzymać fakturę.” oraz podanie numeru NIP. Wystawienie faktury nie jest możliwe po złożeniu i realizacji zamówienia.
- Euroflorist zastrzega sobie możliwość anulacji zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zamówionego produktu. W takiej sytuacji klientowi przysługuje zwrot lub możliwość wymiany na inny produkt. Zwroty realizowane są od 5 do 7 dni roboczych.
- Euroflorist Sp.z o.o., właściciel serwisu internetowego euroflorist.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Ochrony Prywatności
- Serwis euroflorist.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanych podczas procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail i numeru telefonu w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
- Euroflorist nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
- Euroflorist nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu swoich zobowiązań wynikające, lub spowodowane bezpośrednio, lub pośrednio siłami pozostającymi poza jego kontrolą (siła wyższa), w tym między innymi kataklizmami, strajkami, wypadkami, działaniami wojennymi lub terrorystycznymi, warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi ruch lub przerwy, utratę lub nieprawidłowe działanie mediów, łączności lub usług komputerowych (oprogramowania i sprzętu). W przypadku niewykonania zobowiązań wynikających lub spowodowanych przez siłę wyższą w wybranym przez klienta terminie, klientowi przysługuje zwrot lub możliwość zmiany daty doręczenia. Zwroty realizowane są od 5 do 7 dni roboczych.
- Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej euroflorist.pl jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Regulamin określa zasady zakupów w euroflorist.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie oraz na wszystkich podstronach, do których w powyższych punktach znajdują się odniesienia.
Zaktualizowano 8/3/2023