Zakupy w Black Friday - tak, ale...


Black Friday potrafi wciągnąć. W tym zakupowym szale łatwo wpaść w wir kupowania rzeczy, których nie potrzebujemy, a które szybko trafiają w głąb szuflady.

"... możesz też sprawić, że Twoja babcia się uśmiechnie!"

Kwiaciarnia internetowa Euroflorist proponuje w swojej tegorocznej kampanii nieco inne podejście do Black Friday:

Nie - dla nadmiernego konsumpcjonizmu
Tak - dla polepszenia relacji z bliskimi 

W ten Black Friday pomyśl o swoich bliskich. Zwłaszcza tych, którym już od jakiegoś czasu pragniesz wyróżnić, podziękować lub docenić, choć "jakoś nie było czasu lub okazji..." Czas na chwilę się zatrzymać, by pomyśleć o tych, których kochamy i cenimy, ale nie zawsze doceniamy wystarczająco.
To też świetny moment, by zmienić coś na lepsze — na przykład dając subtelny sygnał sympatii, lub subtelnie zapraszając kogoś do rozmowy po niepotrzebnej kłótni. 

Twój kod Black Friday jest wart więcej... kiedy wykorzystasz go na innych

Wybierając kwiaty dla kogoś, inwestujesz w emocje i radość bliskiej osoby — coś, co jest naprawdę bezcenne. I wcale nie trzeba specjalnej okazji w kalendarzu, by móc komuś wysłać bukiet. Bukiety- niespodzianki wysłane bez okazji często cieszą bardziej, a Black Friday to jedynie okazja, by zrobić to oszczędzając. 



Źródło: Instagram Euroflorist Polska 


Akcja Black Friday Euroflorist trwa od 25 listopada do 2 grudnia, w całej Polsce oraz innych krajach takich jak Niemcy, Holandia, Szwecja i UK.



Ciekawią Cię trendy z branży florystycznej i e-commerce?

Zachęcamy do zapisania się do naszej listy mailingowej dla wydawców i prasy. Kontaktom, które przekażą nam swój e-mail wysyłać będziemy najświeższe dane i raporty na temat trendów kwiatowych, sporządzone w przeddzień najważniejszych okazji.  



Kontakt / Źródło danych

Źródłem przedstawionych danych jest działająca od prawie lat na polskim rynku kwiaciarnia internetowa Euroflorist Polska. W razie wykorzystania danych w publikacjach prosimy zaznaczenie źródła:

Euroflorist Polska: www.euroflorist.pl 


Prośby o dodatkowe komentarze prosimy kierować pod adres: [email protected]

Publikacje na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/euroflorist-polska 



// Forces channel selection